Ujian kecil sebelum umrah

2:10 PM



3 minggu sebelum pergi umrah, Alfatih demam untuk beberapa hari.
Tak lama lepas tu, naik bintik-bintik merah start dekat muka.
Kemudian naik biji -biji dekat belakang badan.
Dalam hati, rasanya ni macam chicken pox.
Petang tu juga bergegas ke klinik dan doktor confirmkan memang alfatih demam campak.
Campak naik besar-besar.
Lepas minum air kelapa, terus keluar semua campak-campak tu.
Kesian tengok bila tengok gatal tergaru-garu.

Alhamdulillah lepas seminggu alfatih dah baik.
Ingatkan dah tak berjangkit dekat nurjannah.
Pastu Jannah pulak yang demam dan terkena campak.
Masa ni tinggal seminggu lagi.
Ya allah,  hopefully Jannah baik sepenuhnya sebelum mommy berangkat.
Risau sangat.
Seminggu kurang makan sampai susut badan.
Tiap hari berdoa supaya Jannah cepat sembuh.
.
Ni la ujian sebelum nak ke umrah.
Semua ujian pasti ada hikmah di sebaliknya.
Seminggu dua ni, saya dan suami memang fokus jaga anak sepenuhnya.
Dua minggu ni je Allah suruh bagi perhatian dekat anak dan bermanja-manja sebelum nak berpisah untuk 2 minggu




You Might Also Like

1 comments

  1. Assalamu’alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.
    Saya HANDAYANI ingin berbagi kpd teman semua…tentang Angka Togel Yang Di Berikan Ki HAJAR DEWANTORO, Awalnya saya sedikit ragu tetapi saya sangat membutuhkan bantuan, dan saya coba hub ki HAJAR DEWANTORO
    Alhamdulillah saya bisa di bantu oleh beliau, pertama beliau memberikan angka 4D kpd saya, dan angka itu saya pasang,, awalnya saya tidak percaya ketika teman saya memberikan kabar, kalau angka yg aku pasang benar-benar keluar, dan saya menang 275juta, berkat bantuan ki HAJAR DEWANTORO.,
    Saya ucapkan banyak terima kasih kepada ki HAJAR DEWANTORO yang telah meluangkan waktunya untuk saya, konsultasi dengan ki HAJAR DEWANTORO selama ini benar benar sangat luar biasa…. Selain hebat, ki HAJAR DEWANTORO juga punya keahlian banyak. seperti, minyak penarik uang,, Santet,, Penarikan dana ghaib,, Pelaris,, dan minyak Pelet,,
    Info: Buat Teman yang Pengen Merubah Nasib Silahkan..
    Hub: Ki HAJAR DEWANTORO Di:082-188-463-467.
    ATAU KLIK DISINI

    ReplyDelete

Total Pageviews